FAQ

Veelgestelde vragen

1. Algemeen

Helaas hebben wij op dit moment niet de mogelijkheid om Huisbaasje in België aan te bieden. De app is nog niet beschikbare in de Belgische Play en App store. We zijn bezig om een nieuwe app versie klaar te maken die wel ook in België gaat worden aangeboden. Naar verwachting komt die voor de zomer beschikbaar. Vanaf dan zullen we de meetset ook in België gaan verkopen.

Ja, Aurum heeft Huisbaasje in 2017 in samenwerking met de Consumentenbond op de markt gebracht. Sinds eind 2019 Huisbaasje volledig van Aurum. Lees hier meer over de verhuizing.

Alle metingen worden door de meetset verzameld en versleuteld over een beveiligde verbinding naar de servers van Huisbaasje verstuurd. Daar worden ze onafhankelijk van je persoonsgegevens opgeslagen. In het onwaarschijnlijke geval dat derden oneigenlijk toegang krijgen tot de systemen van Aurum, dan zijn de metingen dus niet op jou te herleiden. Als je de app gebruikt, worden de gegevens opgehaald bij de servers van Aurum. Ook dan worden de gegevens versleuteld over een beveiligde verbinding verzonden.

Huisbaasje kan prima naast een slimme thermostaat worden gebruikt, als deze alleen een thermostaatfunctie heeft. Geeft als je thermostaat ook energie inzicht, dan is het afhankelijk van de situatie of je ook Huisbaasje kan installeren. Bij traditionele meters moeten er sensoren op de meters geplaatst worden. Als je thermostaat ook met sensoren werkt, kan je Huisbaasje niet tegelijk installeren. Op een slimme meter wordt gebruik gebruikt gemaakt van de P1-poort. Als je thermostaat ook op de P1-poort is aangesloten, is het vaak mogelijk om met een RJ-11 splitter van één poort twee te maken. Dit werkt helaas niet op alle meters. We kunnen dus geen zekerheid geven dat dit bij jou werkt.

Huisbaasje werkt onafhankelijk van je energieleverancier . Het maakt voor Huisbaasje niet uit bij welke leverancier je zit.

Huisbaasje is onafhankelijk. Het maakt niet uit bij welke energieleverancier je zit. Hij waakt over jouw energieverbruik en helpt je met besparen. Daarnaast werkt Huisbaasje op alle metertypes: slim, digitaal en analoog, meet hij naast stroom ook opwek & gas en is de set zelf makkelijk te installeren. Wat Huisbaasje nog uitzonderlijker maakt? Wanneer je contract bijna afloopt, speurt hij voor jou naar de beste deal en assisteert bij overstappen. Wil je meer lezen over energie apps? Lees dan ons artikel hier.

Huisbaasje is zo ontworpen dat het in vrijwel alle huishoudens te gebruiken is. Het type meter maakt niet uit. De meetset van Huisbaasje kan aangesloten worden op oude en nieuwe gas en elektrameters. Je hebt maar één meetset nodig, je hoeft er geen twee te bestellen als je gas en elektra (en eventueel teruglevering) wil zien in je app.

Voor Huisbaasje hoef je geen gekke aanpassingen te doen in de meterkast. Ook als je dus geen eigenaar bent, maar huurder, kun je Huisbaasje installeren.

  • Je elektra- en gasmeter zitten bij elkaar in de meterkast in je woning. Heb je slimme meters, dan zijn deze waarschijnlijk draadloos met elkaar verbonden en hoeven ze niet op dezelfde plek te zitten;
  • In de meterkast is een vrij stopcontact aanwezig;
  • Er is een werkende internetverbinding in de woning, waarvan de router op maximaal 8 meter van de meterkast staat;
  • Je smartphone/tablet heeft minimaal Android versie 4.4 of iOS versie 9;
  • De afstand tussen stopcontact en elektrameter is maximaal 1,5 meter;
  • De afstand tussen stopcontact en gasmeter is maximaal 2 meter (dit is niet van toepassing bij slimme meters).

Zonnepanelen

Heb je zonnepanelen? Dan werkt Huisbaasje alleen in combinatie met een slimme meter. Je ziet dan ook hoeveel stroom je teruglevert. Wil je ook de opwek van je panelen kunnen meten? Dan heb je de uitbreiding van de meetset nodig.

Ja, Huisbaasje werkt met alle soorten meters: digitale, analoge en slimme. Het maakt voor hem niet uit welk type meter je hebt. De meting op analoge en digitale meters werkt met sensoren en een houder. Deze plak je op het glas voor de draaischijf (analoog elektra), op het ledje (digitaal elektra) en/of op het telwerk op het derde cijfer achter de komma (analoog gas). De meetset geeft elke 10 seconden een update. Zo kun je in de app live het verbruik volgen. Hiermee berekent Huisbaasje ook per uur/week/dag/maand/jaar het verbruik.

Heb je een slimme meter, dan heb je de sensoren niet nodig. Je sluit Huisbaasje met de P1-kabel aan op de zogeheten P1-poort van de elektriciteitsmeter. De P1-poort zit vaak achter een klepje of schuifje. De elektriciteitsmeter geeft elke 10 seconden de meting door.

De slimme gasmeter is (draadloos) verbonden met de slimme elektriciteitsmeter. Deze stuurt de meterstand ieder uur (of kwartier, afhankelijk van het metertype) door. Met een slimme meter is het dus niet mogelijk om live het gasverbruik te zien.

Gescheiden meters

Als je geen slimme meter hebt en de meters niet in dezelfde ruimte zitten, kun je helaas maar 1 van de 2 aansluiten. De meter waarop je Huisbaasje installeert, moet dan wel in de buurt van een stopcontact en een goed bereikbare wi-fi verbinding zitten. De kabel van de gassensor is 2 meter lang. Wij kunnen helaas geen langere kabel leveren. Wordt er een slimme meter geïnstalleerd, dan kun je beide meters wel tegelijk uitmeten, ook als ze niet in dezelfde ruimte zitten. De gasmeter is automatisch (draadloos) met de elektriciteitsmeter verbonden. Huisbaasje krijgt dan alle gegevens via de elektriciteitsmeter.

Dubbeltarief meter

Het maakt niet uit of je een dubbeltariefmeter hebt. De meting wordt gedaan op de draaischijf (analoog), led (digitaal) of P1-poort (slim) van de meter. De tarieven worden op standaardtijden omgezet, hiervoor hoeft Huisbaasje niet te weten welk telwerk loopt.

Hoe snel je Huisbaasje hebt terugverdiend, en dus hebt bespaard, verschilt per gebruiker/huishouden. Dit hangt bijvoorbeeld af van:

  • hoe zuinig je al met je stroom- en gasverbruik bent;
  • of je de bespaartips van Huisbaasje toepast;
  • of je (al) bent overgestapt naar een voordeligere leverancier.

Gemiddeld genomen heb je het aankoopbedrag binnen een jaar terugverdiend. Hoe actiever je met de app bezig gaat, hoe groter de kans dat je gaat besparen. In 2018 hebben de Huisbaasje gebruikers gemiddeld €125,- op hun energieverbruik bespaard. Daarbij kun je profiteren van ons aanbod van goedkopere energietarieven zodra je energiecontract afloopt.

Heb je thuis een Huisbaasje dan:

  • Heb je inzicht in je elektriciteitsverbruik: realtime, per uur, dag, week en maand.
  • Zie je wat je gasverbruik is: realtime*, per uur, dag, week en maand.
  • Krijg je een goed beeld van je rustverbruik: het verbruik dat je nodig hebt als je (voor je gevoel) alles hebt uitgezet (op basis van de afgelopen nachten).
  • Weet je altijd je verbruikskosten: zowel van elektra als gas;
  • Kan je jouw verbruikskosten vergelijken ten opzichte van anderen een vergelijkbare woonsituatie;
  • Krijg je persoonlijke tips om energie te besparen;
  • Krijg je een seintje als je energiecontract bijna afloopt;
  • Speurt hij voor jou naar de 3 beste nieuwe deals bij het einde van je contractperiode: gebaseerd op je verbruik en profiel;
  • Helpt hij je met de overstap naar een nieuwe energieleverancier: dat kan eenvoudig via de app.

Huisbaasje geeft niet expliciet aan welke apparaten je aan hebt staan, maar omdat je live het verbruik ziet, kun je met het aan- en uitschakelen van apparatuur alle verschillende verbruiken achterhalen.

Huisbaasje kan ook je teruglevering meten als je zonnepanelen hebt. Maar, dit werkt alleen in combinatie met een slimme meter. Wil je ook je opwek in de Huisbaasje app zien, dan heb je een uitbreiding van de set nodig.

*Bij digitale en analoge gasmeters. Slimme gasmeters geven periodiek een waarde door.

Huisbaasje is jouw persoonlijke energiemaatje: waker over je energieverbruik. Hij houdt je scherp als het gaat om je stroom- en gasverbruik en geeft je praktische bespaartips. Loopt je contract bijna af dan speurt hij voor jou naar het beste aanbod. Hij is je trouwe vriend, alleen loyaal aan jou en niemand anders. Samen met Huisbaasje krijg je meer grip op je energieverbruik- en rekening. Dat scheelt in de portemonnee en is nog duurzaam ook.

2. Installatie

Nee, Huisbaasje heeft geen (papieren) handleiding. De installatie wordt stap voor stap, op basis van jouw situatie, uitgelegd in de app. Als je vragen hebt over de installatie kan je, als het goed is, het antwoord vinden in deze f.a.q..

Kan je het echt niet vinden, stuur ons dan een e-mail of bel ons. We helpen je graag.

Op een analoge elektriciteitsmeter, meet Huisbaasje het verbruik op de draaischijf van de meter. Op een digitale meter wordt dit gedaan op het ledje van de meter. De C-factor geeft aan hoe vaak de schijf ronddraait, of hoe vaak het ledje knippert per kWh verbruik. Daarom moet de c-factor worden opgegeven. Als er een te hoge factor opgegeven wordt, zal de app een te laag verbruik weergeven. Andersom wordt er met een te lage c-factor een te hoog verbruik berekend.

Op analoge meters wordt de c-factor vaak aangegeven met:

  • C:
  • C=
  • a= (vermenigvuldig in dit geval het getal met 60 om aan de c-factor te komen)

Of er staat bijvoorbeeld achter:

  • r/kWh
  • tr/kWh
  • omw./kWh
  • U/kWh

Bij digitale meters staat er achter het getal vaak:

  • imp./kWh
  • Wh/imp. (Dit is Wattuur per impuls. De c-factor wordt in de app opgegeven als impuls per kiloWattuur. Bereken daarom hier de c-factor door 1000 te delen door het getal dat op de meter staat. Dus bijvoorbeeld , 1/1000 = 1000 of 2/1000 = 500)

Als je Huisbaasje op een slimme meter aansluit, hoeft er geen C-factor opgegeven te worden.

Als je je meetset in je nieuwe woning installeert, kan je direct verder met de meting. Wil je graag met een schone lei beginnen of wil je graag de installatie doen met behulp van de instructie uit de app. Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je account opnieuw voor je instellen.

Als er een slimme meter is geplaatst, heb je de sensoren niet meer nodig. Deze ontkoppel je. Sluit de meetstekker op de meter aan met de P1-kabel uit het installatiepakket. Vraag eventueel aan de installateur van de meter, waar de P1-poort op jouw meter zit. We verzoeken je wel om het vervangen van de meters per e-mail of telefoon aan ons te melden.

Ja, je hebt altijd onderdelen uit het pakket over. Als je traditionele meters hebt, gebruik je de slimme meterkabel (P1) nog niet. Bewaar deze wel goed. Waarschijnlijk wordt er binnenkort wel een slimme meter geplaatst. Na de installatie daarvan kan je met de kabel direct verder met de meting.

Als je al een slimme meter hebt, gebruik je de sensoren en de houders niet.

Om de meetstekker te verbinden met het internet, moeten je wi-fi gegevens aan de stekker worden doorgegeven. Dit doe je door je telefoon of tablet via wi-fi met de stekker te verbinden en dan in de app je eigen netwerk te selecteren en het wachtwoord op te geven. Dit doe je als volgt:

1. Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met je eigen wi-fi netwerk.

2. Voor dit laatste onderdeel in het installatieproces krijg je een pagina met “Maak verbinding met de meetstekker” in beeld.

3. Ga naar je wi-fi instellingen en maak contact met het netwerk “Meetstekker” (wachtwoord: 123456789). Is het netwerk niet in beeld, steek dan voor de zekerheid de stekker opnieuw in het stopcontact. Na een paar minuten zal het netwerk beschikbaar moeten zijn. In de onderstaande afbeelding is de weergave op een iPhone te zien, op Android zal dit er iets anders uit zien.

N.B. Het is mogelijk dat je telefoon of tablet aangeeft, dat er “geen internet beschikbaar” is op dit netwerk. Dat is niet erg. Er is op dit moment alleen verbinding tussen je telefoon/tablet en de meetstekker, er is geen verbinding naar buiten toe. Maar, dit is ook niet nodig. Er wordt alleen maar verbinding gemaakt met de stekker om je routergegevens aan de stekker op te kunnen geven, zodat de meetstekker met je router kan gaan verbinden.

4. Ga terug naar de app. Nu krijg je het scherm “Verbind de meetstekker met het internet”. Is dit niet het geval, dan kan je proberen in je instellingen nog je mobiele netwerk (3G/4G) uit te zetten. Ga dan daarna weer terug naar de app.

Let op! De Android versie van de Huisbaasje app die op 7 januari is uitgekomen heeft een bug waarbij het op Android 9 en hoger niet meer mogelijk is om het onderstaande stappenplan goed te doorlopen. Als het niet lukt om verder te komen dan stap 3, kan dat te maken hebben met deze bug. Zorg er in dat geval voor dat de meest recente versie van de app wordt geïnstalleerd. Vanaf de versie van 14 januari is dit probleem verholpen.

5. Op deze pagina zie je een lijst met netwerken die de meetstekker kan vinden. Selecteer je eigen netwerk en ga naar de volgende pagina.

6. Voer het wachtwoord van je wi-fi netwerk in en geef akkoord.

Let op! Het gaat hier dus om het wachtwoord van je eigen router, niet het wachtwoord van de meetstekker.

7. De app geeft aan dat de stekker probeert verbinding te maken. Na een paar minuten moet de stekker zijn contact hebben met de router en zal je de eerste metingen in beeld krijgen. Is het niet gelukt, dan zal de app na een paar minuten zeggen dat het verbinding maken mislukt is. Druk in dat geval op “Probeer opnieuw” en ga weer terug naar stap 2 van dit koppelproces.

Als je zonnepanelen hebt, kan de opwek worden uitgemeten door de meetset aan te sluiten op een kWh-meter in je groepenkast. Meestal is deze specifiek hiervoor geplaatst. Als je niet zeker weet of je een kWh-meter hiervoor hebt, heb je deze waarschijnlijk niet. Twijfel je nog, neem dan contact met ons op.

Heb je per ongeluk aangegeven dat je een kWh-meter hebt, terwijl dit niet zo is? Dit kan voor een foutmelding in de app zorgen. Neem contact met ons op om de instelling aan te passen.

Dit kunnen wij voor je aanpassen in je account. Neem hiervoor per mail of telefonisch contact met ons op.

Nee, een digitale gasmeter kan niet apart worden uitgelezen. Heb je een digitale gasmeter, dan moet dit een slimme meter zijn die is verbonden met je elektriciteitsmeter. De meetset krijgt de gasmeting dan via de P1-poort op de elektriciteitsmeter.

Dit verschilt per meter. Vaak zit deze achter een klepje of schuifje. Zoek op de meter naar de aanduiding “P1”. Hieronder enkele voorbeelden van meters en de plek van de P1-poort:

1. Bepaal waar de sensorhouder voor de gassensor (rode/blauw opdruk) op de meter geplakt dient te worden, zonder de beschermstrip te verwijderen.

De meterstand van de gasmeter wordt weergegeven met draaiende wieltjes. De wieltjes met de getallen achter de komma zijn rood of hebben een rode rand. De sensorhouder moet met het gat gecentreerd over het laatste (meestal derde) cijfer achter de komma geplaatst te worden. Het is van belang dat de houder vlak op het glas wordt geplakt, dus niet over opstaande randen. Als het nodig is om vlak te kunnen plakken, kan de houder onder een willekeurige hoek geplaatst worden.

2. Op de transparante sensorhouder is een plakstrip bevestigd. Verwijder de beschermfolie en plak de houder voorzichtig op de meter. Druk de houder stevig aan zodra deze correct geplaatst is.

3. Klik de gassensor in de sensorhouder zoals getoond in het voorbeeld hier onder.  Je kan de gassensor herkennen aan het symbool van een vlammetje.

  1. Bepaal waar de sensorhouder voor de elektrasensor (groene opdruk) op de meter geplakt dient te worden, zonder de beschermstrip te verwijderen.

Draaischijfmeter

Het gat van de sensorhouder dient precies over het midden van de draaischijf geplakt te worden. Dit midden wordt meestal aangegeven met een uitlijningsstreepje. Let er bij het plaatsen van de houder op dat één van de twee groene hulplijntjes gelijkloopt aan de schijf (horizontaal). 

Digitale meter

Op deze meter knippert een LED (lampje). Het gat van de sensorhouder dient precies over de LED heen geplakt te worden.

2. Op de transparante sensorhouder is een plakstrip bevestigd. Verwijder de beschermfolie en plak de houder voorzichtig op de meter. Druk de houder stevig aan zodra deze correct geplaatst is.

3. Klik de elektrasensor in de sensorhouder zoals getoond in het voorbeeld hieronder.  Je kan de elektrasensor herkennen aan het symbool van een stekkertje.

3. Zonnepanelen

Dat is afhankelijk van je specifieke situatie. Mail of bel ons voor de mogelijkheden.

Op de slimme meter ziet Huisbaasje alleen hoeveel stroom de woning ingaat en hoeveel stroom je teruglevert. De slimme meter heeft geen inzage in de opwek. Daarom zal Huisbaasje dit apart moeten meten. De slimme meter heeft ook geen informatie over je verbruik in huis. Als Huisbaasje de opwek meet kan hij ook berekenen en weergeven wat je echt in huis verbruikt.

🎬 Bekijk hier ons filmpje met uitleg over bruto en netto productie van zonnestroom.

Daarvoor heb je een uitbreidingsset nodig. Een gecertificeerd installateur moet de uitbreidingsset plaatsen.

De uitbreidingsset bestaat uit:

  1. Een kWh-meter die je in de groepenkast aansluit op de groep van je panelen.
  2. Een zogenoemde ‘Huisbaasje interfacekabel’ om de meetstekker op de kWh-meter aan te sluiten.

Lees hier meer over onze prijzen.

Misschien heb je al een geschikte kWh-meter. Huisbaasje kan met deze meters werken: 

1-fase

  • Eastron SDM120-Modbus 
  • Eastron SDM220-Modbus
  • ABB B21 212-100 

3-fase

  • Eastron SDM630-Modbus 
  • ABB B23 212-100

Weet je niet of je een 1- of 3-fase installatie hebt, vraag dit dan na bij je installateur/leverancier. Hoe meer panelen je hebt, hoe groter de kans dat je een, zwaardere, 3-fase groep hebt.

Neem contact op met onze servicedesk. Wij kunnen controleren of alle instellingen goed staan en of de meting goed werkt. Bel: 085-2019816 of stuur een e-mail naar: huisbaasje@aurumeurope.com

De kWh-meter heeft een A- en een B-poort. Op A sluit je de witte ader van de kabel aan. Op B de ader met de zwarte lijn.

Een gecertificeerd installateur moet de set plaatsen. De installateur kan de kWh-meter zo installeren dat je alleen nog de zon-kabel in de meetstekker van Huisbaasje hoeft te steken.

Deze set bestaat uit een kWh-meter en een ‘Huisbaasje interfacekabel’. KWh-meters zijn vrij verkrijgbaar en hoeft dus niet bij Aurum besteld te worden.

Aurum verkoopt de interfacekabel en kWh-meters van Eastron. Laat de uitbreidingsset installeren door een gecertificeerd installateur.

Bij Aurum zijn de onderstaande kWh-meters te bestellen

  • Eastron SDM120 – €40,-
  • Eastron SDM220 – €50,-
  • Eastron SDM630 – €130,-
  • Huisbaasje interfacekabel – €35,-

Op dit moment bieden wij de uitbreiding niet op de website aan. Stuur een e-mail naar huisbaasje@aurumeurope.com als je een bestelling wil plaatsen.

Let op: Als je de Eastron SDM120 bij een andere leverancier koopt moet van te voren gecontroleerd worden dat hij met de juiste instellingen geleverd wordt. Dit is namelijk niet op de meter zelf aan te passen. Bij de andere modellen kan dit wel. Als de meter niet de juiste instellingen heeft, is er grote kans dat Huisbaasje de opwek niet kan meten. De instellingen zijn:

  • Baudrate: 2400
  • Parity: None
  • Stopbits: 1

Nee, Huisbaasje werkt met maximaal één groep en één bijbehorende kWh-meter

Nee, Huisbaasje werkt alleen met een kWh-meter.

Daarvoor heb je alleen een slimme meter nodig.

4. App

Als je je in het buitenland in een andere tijdzone bevindt,  is de kans groot dat je smartphone of tablet zich aanpast op de lokale tijd. In de Huisbaasje app zal de live weergave dan niet meer goed werken en worden de metingen onjuist weergegeven.  Om de metingen dan te kunnen bekijken, zal je je apparaat tijdelijk op de Nederlandse tijdzone moeten zetten.

Het bovenstaande geldt ook voor wanneer je telefoon op een onjuiste tijd staat ingesteld.

Bij het invoeren van het energiecontract moeten er vier (of vijf) tarieven worden opgegeven. Namelijk:

  • Elektriciteitstarief (eventueel hoog en laag)
  • Gastarief
  • Vastrecht elektriciteit
  • Vastrecht gas

Daarnaast zijn er ook nog de netbeheerderskosten, maar deze hoef je niet zelf in te vullen. Deze staan al standaard in de app.

De ingevoerde tarieven worden gebruikt om:

  • De kosten van je verbruik te berekening
  • Te schatten wat het bedrag op je komende jaarrekening zal zijn
  • Je een goed overstap advies te kunnen geven voor je volgende contract

Sommige leveranciers geven in het contract de totale bedragen weer, sommigen doen dit in onderdelen en het verschilt ook of de tarieven inclusief of exclusief BTW worden opgegeven. Hier laten we zien waar de tarieven precies uit bestaan. Let op, als je tarieven exclusief BTW worden weergegeven, moeten de bedragen nog vermenigvuldigt worden met 1,21.

Elektriciteitstarief

Tarief van de leverancier + energiebelasting + opslag duurzame energie (o.d.e.). Inclusief BTW vaak een bedrag van ongeveer €0,22. Bij hoog en laagtarief zal alleen het tarief van de leverancier anders zijn. De belasting en o.d.e. blijven gelijk.

Gastarief

Tarief van de leverancier + energiebelasting + opslag duurzame energie (o.d.e.). Inclusief BTW vaak een bedrag van ongeveer €0,72

Vastrecht elektriciteit

Dit worden ook wel vaste leveringskosten genoemd. In de Huisbaasje app worden deze kosten ingevoerd voor het hele jaar. Geeft jouw leverancier dit per dag weer, dan vermenigvuldig je het bedrag met 365, laat het contract een maandbedrag zien, dan doe je dat bedrag maal 12.

Vastrecht gas

Hetzelfde princpe als bij elektriciteit. De meeste leveranciers rekenen bij gas en elektriciteit hetzelfde bedrag.

Controleer goed of je telefoon of tablet op de juiste tijd staat ingesteld. Als er een verschil van groter dan 5 minuten met de werkelijke tijd is, kan het verbruik niet live worden weergegeven.

Bevind je je in een andere tijdzone dan Nederland, dan kan de app geen live verbruik weergeven. Zet je tijdsinstellingen op de Nederlandse tijd om je metingen te kunnen zien.

Je uiteindelijke jaarrekening bestaat uit vaste (belastingen, netbeheerderskosten en vastrecht) en variabele kosten (bijvoorbeeld elektriciteit en gas die je afneemt van je leverancier). Bij het opgeven van je contract vul je de voor jou geldende tarieven in voor vastrecht en energieverbruik. Vervolgens worden de vaste kosten in je verwachtte jaarrekening gezet. Daarna kijkt de app naar je energietarieven en het verbruik dat er tot nu toe gemeten is. Op basis daarvan berekent de app naar de verwachtte kosten aan het eind van de periode van je jaarrekening (een jaar na het einde van je vorige rekening of de start van je nieuwe contract).

Als de berekening op een paar dagen gebaseerd is, zal de verwachting nog echt een voorspelling zijn. Hoe meer meetgegevens er beschikbaar zijn, hoe preciezer de verwachting. Maar, het blijft een verwachting. Je uiteindelijke rekening kan iets verschillen met de verwachting van Huisbaasje.

Hier is geen beperking op. Je kan op elk apparaat met de Huisbaasje app inloggen op je account. De hele familie kan dus een inlog krijgen.

Je moet inloggen met je Consumentenbondaccount. Heb je nog geen account? Die kan je hier aanmaken. Dit is kosteloos.

Huisbaasje is sinds 1 december geen product meer van de Consumentenbond. Wij zijn bezig om te zorgen dat er in de app rechtstreeks ingelogd kan worden op het Huisbaasje account, zonder dat er gebruik gemaakt hoeft te worden gemaakt van een Consumentenbondaccount. Hiervoor zal een nieuw wachtwoord aangemaakt moeten worden, wij nemen natuurlijk geen wachtwoorden van Consumentenbondaccounts nodig. We zullen iedereen erover inlichten zodra we overgaan naar de nieuwe login (begin 2020). Tot die tijd blijft het Consumentenbondaccount nog nodig voor het inloggen.

Controleer eerst of je apparaat internetverbinding heeft. Is dat het geval, maar kan je toch niet inloggen, dan staat er waarschijnlijk een fout in je ingevoerde e-mailadres of wachtwoord. Controleer deze goed. Probeer eventueel ter controle met deze combinatie op de website in te loggen. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuwe aan via de app of de site.

Huisbaasje is sinds 1 december geen product meer van de Consumentenbond. Wij zijn bezig om te zorgen dat er in de app rechtstreeks ingelogd kan worden op het Huisbaasje account, zonder dat er gebruik gemaakt hoeft te worden gemaakt van een Consumentenbondaccount. Hiervoor zal een nieuw wachtwoord aangemaakt moeten worden, wij nemen natuurlijk geen wachtwoorden van Consumentenbondaccounts nodig. We zullen iedereen erover inlichten zodra we overgaan naar de nieuwe login (begin 2020). Tot die tijd blijft het Consumentenbondaccount nog nodig voor het inloggen.

Ja, dit raden wij aan. Met je jaarrekening kunnen we kijken of je verbruik stijgt of daalt en met je contract kunnen je helpen bij het overstappen naar een nieuwe leverancier zodra je contract afloopt.

Download de Huisbaasje-app op je smartphone of tablet in de App Store (Apple) of Google Play (Android).

5. Gebruiksproblemen

Als je geen live weergave kan zien, maar de app en de meetset verder goed functioneren, is de kans groot dat de tijd van je telefoon/tablet niet goed is ingesteld. Zodra de ingestelde tijd 5 minuten of meer van de werkelijke tijd afwijkt, kan de app geen live weergave meer doen. Controleer dus goed of je apparaat op de juiste tijd staat ingesteld.

Als je een nieuwe router hebt geplaatst, moeten de nieuwe wi-fi gegevens aan de stekker worden doorgegeven. Dit doe je door je telefoon of tablet via wi-fi met de stekker te verbinden en dan in de app je eigen netwerk te selecteren en het wachtwoord op te geven. Dit doe je als volgt:

1. Start de stekker opnieuw op (steek hem opnieuw in het stopcontact) zonder dat er een kabel of sensoren op aangesloten zijn.

2. Zorg ervoor dat je telefoon/tablet is verbonden met je eigen wi-fi netwerk.

3. Open de app. 

4. Omdat de meetstekker niet verbonden is zal je de melding “Communicatiestoring” krijgen. Druk daar op “oplossen”

5. Nu komt het scherm “Maak verbinding met de meetstekker” in beeld.

6. Ga naar je wi-fi instellingen en maak contact met het netwerk “Meetstekker” (wachtwoord: 123456789). Is het netwerk niet in beeld, steek dan voor de zekerheid de stekker opnieuw in het stopcontact. Na een paar minuten zal het netwerk beschikbaar moeten zijn. In de onderstaande afbeelding is de weergave op een iPhone te zien, op Android zal dit er iets anders uit zien.

N.B. Het is mogelijk dat je telefoon of tablet aangeeft, dat er “geen internet beschikbaar” is op dit netwerk. Dat is niet erg. Er is op dit moment alleen verbinding tussen je telefoon/tablet en de meetstekker, er is geen verbinding naar buiten toe. Maar, dit is ook niet nodig. Er wordt alleen maar verbinding gemaakt met de stekker om je routergegevens aan de stekker op te kunnen geven, zodat de meetstekker met je router kan gaan verbinden.

7. Sluit de sensoren of de P1-kabel weer aan op de stekker.

8. Ga terug naar de app. Nu krijg je het scherm “Verbind de meetstekker met het internet”. Is dit niet het geval, dan kan je proberen in je instellingen nog je mobiele netwerk (3G/4G) uit te zetten. Ga dan daarna weer terug naar de app.

Let op! De Android versie van de Huisbaasje app die op 7 januari is uitgekomen heeft een bug waarbij het op Android 9 en hoger niet meer mogelijk is om het onderstaande stappenplan goed te doorlopen. Als het niet lukt om verder te komen dan stap 5, kan dat te maken hebben met deze bug. Zorg er in dat geval voor dat de meest recente versie van de app wordt geïnstalleerd. Vanaf de versie van 14 januari is dit probleem verholpen.

9. Op deze pagina zie je een lijst met netwerken die de meetstekker kan vinden. Selecteer je eigen netwerk en ga naar de volgende pagina.

10. Voer het wachtwoord van je wi-fi netwerk in en geef akkoord.

Let op! Het gaat hier dus om het wachtwoord van je eigen router, niet het wachtwoord van de meetstekker.

11. De app geeft aan dat de stekker probeert verbinding te maken. Na een paar minuten moet de stekker zijn contact hebben met de router en zal je de eerste metingen in beeld krijgen. Is het niet gelukt, dan zal de app na een paar minuten zeggen dat het verbinding maken mislukt is. Druk in dat geval op “Probeer opnieuw” en ga weer terug naar stap 4 van dit koppelproces.

Als je slimme meter een onjuiste waarde heeft doorgestuurd die de meetset niet automatisch heeft uitgefilterd, kunnen wij deze voor je corrigeren. Neem hiervoor per mail of telefonisch contact met ons op.

Als je metingen hebt die niet kunnen kloppen, kan je het volgende proberen om dit op te lossen:

1. Reset de sensor

Haal het kabeltje van de sensor waar je geen juiste meting (data) van krijgt uit de meetstekker. Wacht 5 seconden en steek het kabeltje weer terug in de meetstekker. Na een paar minuten zie je de data weer in de app. Is het probleem hierna niet verholpen, ga dan verder met stap 2.

2. Verplaats de sensor

Zorg ervoor dat het gat van de sensorhouder goed zit. Dat is bij elk type meter anders: 

  • Analoge elektrameter: om het midden van de draaischijf
  • Digitale elektrameter: om het knipperende ledlampje
  • Analoge gasmeter: om het laatste cijfer achter de komma

De houder moet vlak geplakt zijn, dus niet over opstaande randen heen.

Je kan de houder van de meter halen door er, bijvoorbeeld, een schroevendraaier onder te steken. Als je rustig druk uitoefent komt de plaklaag van de houder langzaam los. Let wel op dat de houders als hij bijna los is niet ineens wegschiet!

Haal na het verplaatsen het kabeltje van de sensor uit de meetstekker. Wacht 5 seconden en steek het weer terug in de meetstekker. Na een paar minuten zie je de data weer in de app. Is het probleem hierna niet verholpen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

Als de app een melding “Meetstoring” geeft, betekent dit dat de stekker wel internetverbinding heeft, maar dat er geen metingen doorkomen. Controleer daarom de aansluiting van de P1-kabel. Als de meetstekker contact heeft met de meter, zou het middelste lampje van de stekker groen moeten zijn. Is de kabel goed aangesloten, maar is het lampje toch rood? Probeer dan de kabel in een ander poortje van de stekker te steken. Na aansluiting moet het lampje na een halve minuut groen zijn geworden.

Het is ook mogelijk dat je zonnepanelen hebt en bij de installatie van de set hebt aangegeven dat deze uitgelezen worden met een aparte meter. Als je de set toch niet op een extra meter aangesloten hebt, kan dit voor een foutmelding in de app zorgen. Neem contact met ons op om de instelling aan te passen.

Als de app een melding “Meetstoring” geeft, betekent dit dat de stekker wel internetverbinding heeft, maar dat er geen metingen doorkomen. Controleer daarom de aansluiting van de sensoren. Als er de stekker geen sensoren heeft herkend is het middelste lampje van de meetstekker rood. Bij één herkende sensor wordt de led oranje en bij twee groen. Zijn de sensoren wel goed aangesloten, maar is het lampje niet groen? Probeer ze dan in een ander poortje op de stekker te steken.

Zolang de stekker zelf kan meten, slaat hij de gegevens op. Wanneer de verbinding wordt hersteld, schrijft hij de opgeslagen gegevens weg. Als de stekker langere tijd offline is, zal hij de metingen over de offlineperiode per uur gemiddeld wegschrijven. Het verbruik per uur is dan niet meer juist, maar het totale volume klopt. 

Bij een slimme meter kan de stekker na een reset kijken wat het verschil is tussen de huidige meterstand en de laatste die hij heeft gezien. 

Volg het onderstaande stappenplan:

  1. Controleer de internetverbinding: Controleer of andere apparaten in huis ook problemen hebben met de internetverbinding. Is dit het geval? Herstel dan de internetverbinding, reset je router of raadpleeg je internetprovider. Is het probleem hierna niet verholpen, ga dan verder met stap 2.
  2. Reset de meetstekker: Haal de stekker uit het stopcontact, wacht 10 seconden en steek hem dan weer terug. Een paar minuten na het opstarten zie je de data weer in de app. Is dit niet het geval, ga dan verder met stap 3.
  3. Reset de communicatiestekker: Haal de stekker uit het stopcontact, wacht 10 seconden en steek hem dan weer terug. Een paar minuten na het opstarten zie je de data weer in de app. Is dit niet het geval, ga dan verder met stap 4.
  4. Controleer de verbinding van de communicatiestekker met de router: Is de internetkabel (UTP-kabel) goed op de router aangesloten? Als het goed is klikt het stekkertje vast. Druk hem zo nodig even aan. Probeer eventueel een andere vrije poort op de router. Een paar minuten hierna zie je de data weer in de app. Is dit niet het geval, ga dan verder met stap 5.
  5. Reset de meetstekker nog een keer: Haal de meetstekker uit het stopcontact, wacht 10 seconden en steek hem dan weer terug. Een paar minuten na het opstarten zie je de data weer in de app. Is dit niet het geval? Ga dan verder met stap 6 als de communicatiestekker niet in de meterkast zit. Zit de communicatiestekker wel in de meterkast, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
  6. De communicatiestekker heeft een rood lampje: Haal de meetstekker uit de meterkast. Steek de communicatie- en meetstekker samen in het stopcontact bij de router en controleer of ze na het opstarten contact maken (alle lampjes worden groen). Maken ze contact dan raden we aan om de afstand tussen de router en de meterkast te verkleinen om de stabiliteit van de verbinding te verbeteren. Is het probleem hierna niet verholpen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

Om de meetstekker te verbinden met het internet, moeten je wi-fi gegevens aan de stekker worden doorgegeven. Dit doe je door je telefoon of tablet via wi-fi met de stekker te verbinden en dan in de app je eigen netwerk te selecteren en het wachtwoord op te geven. Bekijk het filmpje of lees de instructie.

Stap-voor-stap instructie

1. Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met je eigen wi-fi netwerk.

2. Open de app. 

3. Als de meetstekker niet verbonden is zal je de melding “Communicatiestoring” krijgen. Druk daar op “oplossen”

4. Nu komt het scherm “Maak verbinding met de meetstekker” in beeld.

5. Ga naar je wi-fi instellingen en maak contact met het netwerk “Meetstekker” (wachtwoord: 123456789). Is het netwerk niet in beeld, steek dan voor de zekerheid de stekker opnieuw in het stopcontact. Na een paar minuten zal het netwerk beschikbaar moeten zijn. In de onderstaande afbeelding is de weergave op een iPhone te zien, op Android zal dit er iets anders uit zien.

N.B. Het is mogelijk dat je telefoon of tablet aangeeft, dat er “geen internet beschikbaar” is op dit netwerk. Dat is niet erg. Er is op dit moment alleen verbinding tussen je telefoon/tablet en de meetstekker, er is geen verbinding naar buiten toe. Maar, dit is ook niet nodig. Er wordt alleen maar verbinding gemaakt met de stekker om je routergegevens aan de stekker op te kunnen geven, zodat de meetstekker met je router kan gaan verbinden.

6. Ga terug naar de app. Nu krijg je het scherm “Verbind de meetstekker met het internet”. Is dit niet het geval, dan kan je proberen in je instellingen nog je mobiele netwerk (3G/4G) uit te zetten. Ga dan daarna weer terug naar de app.

Let op! De Android versie van de Huisbaasje app die op 7 januari is uitgekomen heeft een bug waarbij het op Android 9 en hoger niet meer mogelijk is om het onderstaande stappenplan goed te doorlopen. Als het niet lukt om verder te komen dan stap 5, kan dat te maken hebben met deze bug. Zorg er in dat geval voor dat de meest recente versie van de app wordt geïnstalleerd. Vanaf de versie van 14 januari is dit probleem verholpen.

7. Op deze pagina zie je een lijst met netwerken die de meetstekker kan vinden. Selecteer je eigen netwerk en ga naar de volgende pagina.

8. Voer het wachtwoord van je wi-fi netwerk in en geef akkoord.

Let op! Het gaat hier dus om het wachtwoord van je eigen router, niet het wachtwoord van de meetstekker.

9. De app geeft aan dat de stekker probeert verbinding te maken. Na een paar minuten moet de stekker zijn contact hebben met de router en zal je de eerste metingen in beeld krijgen. Is het niet gelukt, dan zal de app na een paar minuten zeggen dat het verbinding maken mislukt is. Druk in dat geval op “Probeer opnieuw” en ga weer terug naar stap 4 van dit koppelproces.

6. Overig

Dat kan. Op het nieuwe adres kan de set weer aangesloten worden en kan je daarna verder met de metingen. In de app kan je je adresgegevens aanpassen. Wil je verder zonder de metingen van je vorige woning of wil je weer installeren via de installatie instructie? Neem dan even contact met ons op, zodat wij de meetset opnieuw voor je kunnen instellen.

Voldoet Huisbaasje niet aan je verwachtingen? Je hebt recht op 14 dagen bedenktijd. Als je binnen 14 dagen retourneert, krijg je je geld terug. Stuur een mail naar huisbaasje@aurumeurope.com. Vermeld hierbij je naam, postcode & huisnummer en het bestelnummer*. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je het pakket kosteloos kunt terugsturen. Zodra wij Huisbaasje retour ontvangen hebben en bij controle geen schade is gebleken, ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

*bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen gelijk na je bestelling. Het wordt aangeduid met een #.

Aurum verwerkt je gegevens enkel om je te informeren over je energieverbruik en om je, aan de hand van je verbruik, bespaartips te geven, zo nodig technische ondersteuning te beiden bij het gebruik van Huisbaasje en/of je te helpen met overstappen naar een nieuw energiecontract.

De Huisbaasje-app is alleen toegankelijk via je eigen Huisbaasje-account. Dit garandeert een veilige verwerking van je gegevens. Je verbruiksgegevens zijn privé: ze worden niet voor andere doeleinden gebruikt en ook niet met derden gedeeld en blijven jouw eigendom. Wil je stoppen met het gebruik van Huisbaasje, dan verwijdert Aurum op jouw verzoek je gegevens. 

Meetgegevens worden gescheiden van persoonsgegevens opgeslagen zodat deze data niet te herleiden is naar individuele personen. Deze gegevens worden enkel gebruikt voor het verlenen van service bij vragen aan onze helpdesk. Eventueel uitgebrachte groepsrapportages zijn niet herleidbaar tot een individueel persoon.

Uiteraard nemen wij alle benodigde maatregelen en voldoen wij aan de gestelde eisen vanuit wetgeving met betrekking tot verwerking en opslaan van (persoons)gegevens. Je privacy is hiermee gewaarborgd.

Raadpleeg voor meer informatie de privacyverklaring en de voorwaarden van Huisbaasje.

Zeker! Neem contact met ons op. Wij kunnen de set ontkoppelen van je account zodat hij beschikbaar is voor een nieuwe installatie. Jouw meetgegevens blijven in jouw account staan en gaan niet met de meetset mee naar het nieuwe account.

7. Voorwaarden

Deze voorwaarden zijn naast de Algemene Voorwaarden van toepassing als je gebruik maakt van het Huisbaasje. Deze voorwaarden bevatten belangrijke informatie voor kopers van Huisbaasje. Lees de voorwaarden daarom goed door. Wij raden je verder aan deze voorwaarden op te slaan (of af te drukken), zodat je ze op een later moment nog eens kunt teruglezen.

Installatievoorwaarden:

  • Er is een werkende internetverbinding.
  • Er is een stopcontact aanwezig in de meterkast.
  • Bij analoge en digitale meters: de elektra- en gasmeter bevinden zich in 1 ruimte. Is dat anders, dan kan enkel de elektra- of gasmeter aangesloten worden. Niet van toepassing bij slimme meters, de elektra- en gasmeter zijn in principe al (draadloos) met elkaar verbonden.
  • De maximale afstand tussen het stopcontact en de elektrameter is 1,5 meter. De afstand tussen het stopcontact en de gasmeter is bij analoge en digitale meters maximaal 2 meter.
  • De aansluiting met het internet hoeft niet in de meterkast te zitten. De verbinding is draadloos. De maximale afstand tussen de router en meetset is 8 meter.

Je dient zelf te bepalen of aan deze eisen wordt voldaan alvorens je Huisbaasje bestelt.

8. App update februari 2020 (nieuwe loginmethode)

Het oude Consumentenbond wachtwoord wordt na 9 maart 2020 niet meer ondersteund. Dat betekent dat gebruikers die nog geen wachtwoord reset hebben uitgevoerd, niet meer kunnen inloggen. Volg dit stappenplan om je wachtwoord te resetten.

Elke Android telefoon heeft een Google Play Store. Je herkent deze app aan dit icoontje.

Image result for play store icon

De Play Store app staat tussen je andere apps, zoals Maps, Photos en Gmail. Waarschijnlijk staat hij op het homescreen of op een scherm naar links of naar rechts swipen. Kun je hem niet vinden? Ga naar de zoekfunctie op je telefoon en zoek op ‘Play’. Klik op de Google Play Store en typ in de zoekbalk ‘Huisbaasje’.

Veel klanten hebben Huisbaasje gekocht via de Consumentenbond. Destijds konden ze in de Huisbaasje app inloggen met hun Consumentenbond account: hun e-mailadres en wachtwoord die ze bij de Consumentenbond hadden aangemaakt. Vanaf 24 februari 2020 verandert dit. Met de komst van de Huisbaasje app update wordt de connectie tussen je Consumentenbond account en je Huisbaasje app losgemaakt. Alle gebruikers dienen een wachtwoord reset uit te voeren nadat ze de laatste app versie gedownload hebben. Met het aanmaken van een nieuw wachtwoord in de Huisbaasje app heb je een Huisbaasje account aangemaakt.

Je hebt niet langer je Consumentenbond account nodig om Huisbaasje te gebruiken.

Het resetten van je wachtwoord in de Huisbaasje app heeft geen invloed op je Consumentenbond account. Je kunt Huisbaasje en de Consumentenbond beschouwen als twee aparte diensten met aparte logins.

De Huisbaasje app wordt continu verbeterd voor jullie. Dat betekent dat er af en toe een update beschikbaar is. Veel mensen hebben hun telefoon zo ingesteld dat apps automatisch geupdate worden. Als dat bij jou het geval is, dan zal vanaf 24 februari vanzelf de nieuwste versie (versie 1.3.0) van Huisbaasje op je telefoon staan. Als jij automatische app updates uit hebt staan, moet je zelf naar de Play of App Store om de nieuwste versie te downloaden.

Voor Android (Google Play)

Open Google Play en kijk of er een update beschikbaar is voor Huisbaasje (versie 1.3.0). Als de juiste versie al is geïnstalleerd staat er “open” en anders “updaten”. Tik in het tweede geval op “updaten”. Geïnstalleerd? Open de app en volg het stappenplan om je wachtwoord te resetten.

Soms moet je Google Play een keer afsluiten en opnieuw openen om de nieuwste versie van Huisbaasje te zien.

Voor iOS / iPhone (Apple App Store)

Open de App Store op je iPhone en kijk of er een update is van Huisbaasje (versie 1.3.0). Als de juiste versie al is geïnstalleerd staat er “open” en anders “updaten”. Tik in het tweede geval op “updaten”. Geïnstalleerd? Open de app en volg het stappenplan om je wachtwoord te resetten.

Vanaf 24 februari is er een update van de Huisbaasje app beschikbaar voor Android en iOS. In deze nieuwe versie moet je éénmalig je wachtwoord resetten. Het is belangrijk dat de nieuwe app op je telefoon geïnstalleerd wordt en dat je je wachtwoord opnieuw instelt. Na 8 maart wordt het inloggen met je oude wachtwoord (Consumentenbond account) niet meer ondersteund. Zorg dus dat je de nieuwe versie van de app download op je telefoon en tablet.

Het kan zijn dat je telefoon de app automatisch geupdate heeft. Je merkt dat je niet meer kunt inloggen zoals gewoonlijk. Hieronder leggen we uit hoe je een nieuw wachtwoord instelt.

Ben ik nu mijn historie kwijt?

Nee hoor, die blijft gewoon staan. De Huisbaasje app blijft gewoon de oude vertrouwde app. Het enige dat in deze update is veranderd, is dat een wachtwoord voor je Huisbaasje aanmaakt en de algemene voorwaarden accepteert.

Instructie wachtwoord instellen

Stap 1

Zorg dat je de meest recente versie van de Huisbaasje app op je telefoon hebt staan. Dit is versie 1.3.0.

Heb je Android op je telefoon? Ga op je telefoon naar Google Play. Heb je een iPhone? Ga op je telefoon naar de App Store. Download de laatste app release van 24 februari.

Stap 2

Open de Huisbaasje app. Klik op Inloggen.

Stap 3

Je zult merken dat je niet meer kunt inloggen met je gebruikelijke e-mailadres en wachtwoord. Druk op ‘wachtwoord vergeten’.

Let op: kun je nog wel inloggen met je oude gegevens? Dan heb je nog de oude versie van de app op je telefoon staan. Ga terug naar stap 1.

Stap 4

Vul hier je e-mailadres in. Gebruik het e-mailadres waarmee je normaal gesproken inlogt. Dit is hetzelfde adres als waarmee je ooit je Huisbaasje of Consumentenbond account mee hebt aangemaakt. Druk op ‘Verstuur instructies’.

Stap 5

Binnen een paar minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een link om je wachtwoord te wijzigen. Let op: open dit mailtje op je telefoon, niet op je computer.

Tip: je kunt ook het mailtje openen op je computer, met je rechtermuisknop klikken op de blauwe button ‘wijzig je wachtwoord’ klikken en de link kopiëren. Deze link kun je, bijvoorbeeld, via Whatsapp naar jezelf sturen en vervolgens op je telefoon openen.

Stap 6

Als je via je telefoon op de ‘Wijzig je wachtwoord’ knop drukt, opent de Huisbaasje app dit scherm. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken. Je mag een nieuw wachtwoord invoeren of hetzelfde wachtwoord invoeren als je al had.

Let op: een wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens.

Stap 7

Je kunt nu inloggen met je zojuist aangemaakte wachtwoord. Nadat je de algemene voorwaarden en privacy statement hebt doorgenomen en geaccepteerd, beland je weer in je vertrouwde Huisbaasje dashboard.

Waarom moet ik mijn wachtwoord resetten?

De dienst Huisbaasje is onlangs verhuisd van de Consumentenbond naar Aurum. Om de overdracht definitief te maken, is er een laatste technische update voor de login nodig. Aurum hanteert de hoogste standaard als het gaat om privacybescherming. Daarom laten we onze gebruikers zelf een nieuw wachtwoord aanmaken in plaats van de oude wachtwoorden te verhuizen van de Consumentenbond naar Aurum. Wil je hier meer over weten, kijk dan bij de FAQ Wat doet Aurum met mijn gegevens?

Load More