Nieuwe login instructies Huisbaasje

Nieuwe login instructies Huisbaasje

Beste Huisbaasje gebruiker,

Er is een update van de Huisbaasje app beschikbaar: versie 1.3.0! Hiermee wordt de inlog gewijzigd.

Wat moet ik doen?
Zorg dat je de nieuwste versie van de app op je telefoon installeert. Om vervolgens je account weer in te komen, is een wachtwoord reset nodig. Je kunt je wachtwoord resetten door op het inlogscherm, rechtsboven, op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Volg de stappen die daarop volgen. De app leidt je door het proces. Raadpleeg deze FAQ voor ondersteunende uitleg. Je kunt bij het resetten ieder gewenst wachtwoord van minimaal 8 tekens kiezen (eventueel ook het oude wachtwoord).

Hoe weet ik of ik de oude of de nieuwe versie van de app op mijn telefoon heb?
Dit weet je aan de hand van het versienummer: 1.3.0. Deze is terug te vinden in de appstores. 

Let op: zorg dat je eerst de app update alvorens je je wachtwoord reset. Ga naar de App Store of Google Play om de laatste versie van Huisbaasje te installeren. 
[plaats woensdag link + logo appstore en playstore]

Waarom komt deze update?
De Huisbaasje app is onlangs verhuisd van de Consumentenbond naar Aurum. Om de overdracht definitief te maken, is er een laatste technische update rondom de login nodig. Na 2 maart wordt inloggen met een Consumentenbond account niet meer ondersteund. Daarom is het belangrijk dat je de nieuwe versie download en een wachtwoord reset uitvoert.

Heb je vragen? Raadpleeg dan onze FAQ over deze update.

Groetjes, 
Team Huisbaasje

Copyright © 2020, Aurum Europe, Alle rechten voorbehouden.

Onze adresgegevens zijn:
Aurum Europe | De Corridor 14H | 3621 ZB Breukelen (NL) | huisbaasje@aurumeurope.com

Dit is een Huisbaasje servicebericht ter verbetering van onze dienstverlening.
Wil je toch wijzigingen aan je account doorvoeren
Wijzig dan hier je gegevens.
uitschrven