Ik kan niet (meer) inloggen. Wat kan ik daaraan doen?

Controleer eerst of je apparaat internetverbinding heeft. Is dat het geval, maar kan je toch niet inloggen, dan staat er waarschijnlijk een fout in je ingevoerde e-mailadres of wachtwoord. Controleer deze goed. Probeer eventueel ter controle met deze combinatie op de website in te loggen. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuwe aan via de app of de site.

Huisbaasje is sinds 1 december geen product meer van de Consumentenbond. Wij zijn bezig om te zorgen dat er in de app rechtstreeks ingelogd kan worden op het Huisbaasje account, zonder dat er gebruik gemaakt hoeft te worden gemaakt van een Consumentenbondaccount. Hiervoor zal een nieuw wachtwoord aangemaakt moeten worden, wij nemen natuurlijk geen wachtwoorden van Consumentenbondaccounts nodig. We zullen iedereen erover inlichten zodra we overgaan naar de nieuwe login (begin 2020). Tot die tijd blijft het Consumentenbondaccount nog nodig voor het inloggen.