Is jouw Huisbaasje offline? Een oorzaak hiervoor kan zijn dat je een stroomstoring gehad hebt of dat de verbinding tussen je router en je Huisbaasje verloren gegaan is. Gelukkig kunnen we dit makkelijk verhelpen. Neem een paar minuten de tijd om je meetset weer online te krijgen. De instructie hangt af van welke hardware versie jij hebt. Voor mei 2018 verkochten we meetsets bestaande uit twee stekkers. Na mei 2018 werd de meetset met één stekker geïntroduceerd.
Ik heb sinds kort een slimme meter en kan huisbaasje niet meer gebruiken
Hallo,
Dank je voor je bericht.
Als je een slimme meter krijgt, kan je Huisbaasje gewoon blijven gebruiken. Je koppelt simpelweg de sensoren af en sluit Huisbaasje op je nieuwe elektrameter aan met de slimme meterkabel uit het installatiepakket. Heb je ook een slimme gasmeter, dan hoef je deze niet apart aan te sluiten. De twee meters zijn standaard draadloos met elkaar verbonden.
We raden aan de wissel bij ons te melden, dan passen wij je accountinstellingen aan.
Groeten, team Huisbaasje
Hallo,
Ik heb inderdaad ook een slimme meter gekregen waarna ik Huisbaasje niet meer heb ingeschakeld, omdat ik niet wist dat je hem weer zou kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Wim Ramler
Ondanks de instructies lukt het me toch niet om hem weer online te brengen.
Vorig jaar werkte hij prima
Ziggo?