Wat gebeurt er met mijn Consumentenbond account en wachtwoord?

Veel klanten hebben Huisbaasje gekocht via de Consumentenbond. Destijds konden ze in de Huisbaasje app inloggen met hun Consumentenbond account: hun e-mailadres en wachtwoord die ze bij de Consumentenbond hadden aangemaakt. Vanaf 24 februari 2020 verandert dit. Met de komst van de Huisbaasje app update wordt de connectie tussen je Consumentenbond account en je Huisbaasje app losgemaakt. Alle gebruikers dienen een wachtwoord reset uit te voeren nadat ze de laatste app versie gedownload hebben. Met het aanmaken van een nieuw wachtwoord in de Huisbaasje app heb je een Huisbaasje account aangemaakt.

Je hebt niet langer je Consumentenbond account nodig om Huisbaasje te gebruiken.

Het resetten van je wachtwoord in de Huisbaasje app heeft geen invloed op je Consumentenbond account. Je kunt Huisbaasje en de Consumentenbond beschouwen als twee aparte diensten met aparte logins.

2 thoughts on “Wat gebeurt er met mijn Consumentenbond account en wachtwoord?

  1. Goedemiddag,
    Ik wil nu, waarbij ik de instructies gedaan heb om de app opnieuw te installeren met een wachtwoord reset, graag mijn emailadres veranderen.
    Hoe kan ik dit doen?
    Op jullie website kan ik hierover niks vinden (en er is ook geen mogelijkheid om een account aan te maken).
    Alvast bedankt voor een reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Olaf Brueren

    1. Beste Olaf,

      Je e-mailadres kan je niet zelf aanpassen. Dit moeten wij voor je doen. Stuur ons een e-mail. Dan gaan we het voor je regelen.

Laat een reactie achter op service Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *